שטיפת קו ביוב

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: | איתור נזילות מים 052-2534910

המונח שטיפת קו ביוב לא אומר הרבה למרבית האנשים. לכל אחד יש צינורות ביוב בבית, מתחת לרצפה וכולם מכירים את פתחי הביוב המרצפים את הרחובות והכבישים. קווי הביוב לרוב נמצאים באזורים של מפעלים שצריכים להיפטר מפסולת תעשייתית וכמובן גם ברמה העירונית יש לא מעט קווי ביוב. הצורך של רשויות מקומיות ואזוריות להיפטר מכל הפסולת הביתית בצורה הטובה ביותר בא לידי ביטוי בפריסת קווי ביוב רבים בישובים העירונים והחקלאיים, על מנת שהפסולת המוזרמת כגון מים אפורים, צואה, לכלוך הנשטף עם הגשם ועוד, הכל ימשיך ויזרום לאן שצריך, הרחק מנקודת המוצא שלו.

 
הבעיה מתחילה כאשר זרימת הביוב אינה תקינה ואף מגיעה לנקודת האל חזור, היא הסתימה. סתימות קטנות, כאלה הנוצרות בבתים, משרדים ואף במפעלים קטנים, דורשות התערבות של איש מקצוע – אינסטלאטור. הוא בעל הכישורים המתאימים ביותר וכמובן בעל ציוד מתאים. במידה ומדובר בקו ביוב משמעותי וגדול, אין לאינסטלאטור אפשרות באמת לפתור את הבעיה ולכך נדרשת התערבות של חברת אינסטלציה תעשייתית.


כדי לפתוח סתימה בקו ביוב ועל אחת כמה וכמה כאשר צריך לשטוף קו ביוב, חייבים להשתמש באמצעים חזקים ואגרסיביים. פעילות הביובית, אותה משאית שרואים מדי פעם, היא הפיתרון הטוב ביותר. מדובר במשאית הנושאת מיכל מים גדול מאוד ומשאבה שיכולה לפעול בלחץ גבוה. מחדירים צינור ארוך באחד מפתחי הביוב הקרובים למקור הסתימה ומתחילים לשטוף בלחץ מאוד גבוה. חשוב לציין שהלחצים עימם עובדת הביובית הם אדירים, הן ברמת השטיפה והן ברמת השאיבה ולכן אינם מתאימים לצרכים ביתיים.

 
סתימות בקו ביוב לרוב מבוססות על חומרים שומניים שנדבקו לדפנות והצטברו על התחתית ועם הזמן המשיכו לתפוח יחד עם משקעים כמו צואה, פסולת אורגנית ושאינה אורגאנית. בסופו של דבר אין ברירה אלא לפתוח את הכל בלחץ חזק ולשטוף לאורך כל קו הביוב הקיים כדי למנוע הישנות של המקרה. חשוב להוסיף כי שטיפות תקופתיות יכולות באופן כמעט מוחלט למנוע סתימות עתידיות וכמו בבית הפרטי, אם אפשר להימנע מהשלכת חומרים שכאלה לאסלה, זה רק יכול לעזור.

שטיפת קו ביוב
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:5