שטיפת צנרת ביוב

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

כאשר אנו חיים בבית, ברחוב ובשכונה, תמיד קל להתייחס לכל מה שרואים ולרוב מתעלמים ממה שנסתר מן העין. צנרת הביוב אינה גלויה ואינה נראית ולכן מרבית האנשים אינם מייחסים לה חשיבות והמכסים על פתחי הביוב הם הסמל המובהק ביותר לכך, עליהם אנו דורכים בדרכנו ממקום אחד לאחר. הנושא הופך להיות רגיש ומורגש כאשר ישנה סתימה בביוב והמים על משקעיהם יכולים לזרום החוצה.

 
על מנת למנוע מצב שכזה, חשוב לבצע שטיפת צמרת ביוב אחת לחמש שנים לכל היותר. מדובר במשאית (ביובית) המצוידת בצינור ומשאבה בלחץ גבוה. את הצינור מכניס אל הצנרת ושוטפים את הדפנות ואת הקרקעית. הדבר נעשה משום שלאורך השנים מצטברים משקעים רבים לאורך צנרת הביוב, משקעים שאינם ממשיכים לזרום עם המים ונדבקים. כאן הסיפור לא נגמר משום שעם הזמן עוד ועוד ניירות ומגבונים בנוסף למשקעים חדשים המתחילים להצטבר ובסופו של דבר נוצרת סתימה רצינית.


שטיפת צנרת ביוב על ידי אנשי מקצוע מתבצעת בלחץ מאוד גבוה, המתאים לצנרת מאסיבית. לא מדובר בשטיפת צנרת ביתית לצינורות 4 או 6 צול, שכן הלחץ יכול לקרוע את הגומיות או לחורר את הצינור עצמו. לכך דרוש ציוד אחר ולחץ מים עדין יותר.

 
שטיפת צנרת ביוב אינה חייבת להתבצע אך ורק כאשר יש סתימה והמים יוצאים ממקומות אחרים, אלא בהחלט ניתן לעשות זאת כטיפול מונע. במידה ואחת לתקופה מוגדרת מגיעה הביובית, מושחל לתוך הצנרת צינור המים ובלחץ נשטפים כל המשקעים, בעצם אין סיבה שזרימת הביוב לא תתמיד ותהיה תקינה. שטיפות מנע חייבות להתבצע.

 
חשוב לציין כי התהליך חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע ובטרם מתחלים בעבודה, צריך למצוא את החברה הטובה והמומלצת. מהלך לא נכון של השטיפה יכול לגרום לנזקים גדולים שיעלו סכומי כסף רבים מדי. לכן נדרש סקר שוק ובדיקה מקדימה וזאת למרות הלחץ הרב שקיים במידה והביוב מציף את האזור. נקודה נוספת היא מציאת מקור הסתימה. השטיפה תיעשה לאורך כל הצנרת, אך יש למצוא גם את מקור הבעיה למניעה עתידית.

שטיפת צנרת ביוב
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:5