ניקוי שורשים בביוב

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

על אף שרבים הם האינסטלטורים אשר מציעים שירותי ניקוי שורשים בביוב, לצערנו הם לא תמיד מסוגלים לעמוד במשימה על הצד הטוב ביותר. משימה זו דורשת לא רק ידע מקצועי וניסיון אלא הרבה יותר מכך. על מנת לנקות קווי ביוב משורשים שחדרו לתוכם ופגעו בפעילותם, ישנו צורך בציוד מקצועי ייעודי.  פעמים רבות מתבצעת הפעולה באמצעות ציוד שאינו מיועד למטרה זו ועל כן לרוב מה שקורה הוא פגיעה בציוד של האינסטלטור וחמור מכך פגיעה בצנרת הביוב אשר גורמת לעיקום הצנרת ויצירת סדקים בתוכה. אמנם בחלק מהפעמים השורשים מוסרים והבעיה לכאורה נפתרת אך לאחר תקופה לא ארוכה תוכלו להבחין בנזילות או הצפות כתוצאה מכך שהצינורות התעקמו או נשברו ואינם יכולים לבצע את המשימה שלשמה הם קיימים באופן חלק.

 
כאשר פונים לאינסטלטור לצורך ניקוי שורשים בביוב, חשוב לבדוק אם ברשותו קיים הציוד המקצועי המתאים. לא כי אתם אלו שצריכים לדאוג לציודו של אותו האינסטלטור אלא בכדי לוודא כי הביוב שלכם מטופל באופן מקצועי שלא יפגע בו בעתיד ובמקום להעניק לכם שקט נפשי אתם תאלצו להזמין שוב אינסטלטור לטיפול או אפילו החלפת הצנרת שלכם. אם גם אצלכם נוצרה סתימה בביוב כתוצאה משורשים שחדרו לתוכה, כדאי שתדעו כי ניתן לטפל בבעיה במהירות על ידי קריאה לאינסטלטור אשר יוכל להבטיח לכם כי ניקוי הצנרת יתבצע באופן מקצועי ויעיל ולא יפגע בצנרת עצמה.

 

 
א א יהב – המומחים לניקוי שורשים בביוב
אין ספק שניקוי שורשים בביוב הינו אחד מבין  שירותיה היחודיים ביותר של א א יהב. החברה קיימת כבר מאז שנת 1976, וכפי שאתם יכולים בוודאי לדמיין כבר נתקלנו בכל סוגי המקרים והתקלות השונות. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנו ערוכים לתת את פתרון היעיל והמהיר ביותר לכל צורך שעולה. שירותים נוספים שאנו מספקים הם תיקוני ביוב, צילום צנרת תרמי, איתור נזילות, מיפוי צנרת תת קרקעית וכן אנו עובדים מול חברות ביטוח ושמאים כבר שלושה עשורים, מאז שנת 1983. פנו אלינו כבר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.

ניקוי שורשים בביוב
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:2