תעלת ניקוז מי גשם

WhatsApp Image 2019-05-29 at 07.09.44 (1)

התקנת תעלת ניקוז לרוב נקבעת על ידי איש המקצוע שתיכנן את הפרויקט, מיקום התעלה יקבע לפי
חישובי שיפועים והבנה בסיסית במערכות מזג אויר משתנות.
להתקנת תעלת ניקוז מי גשם קיימים מספר שלבים שונים, כל שלב הינו קריטי להתקדמות לשלב הבא. פגיעה בתהליך החפירה תוביל לשינוי בשיפועים ובאטימה ותגרור בעיות. כך עם כל שלב ושלב בתהליך. תבחרו אינסטלטור מנוסה וותיק שיודע לספק את הסחורה, בעבודות איטום וניקוז מומלץ לא לחסוך בכוח אדם איכותי.
צריכים התקנה של תעלת ניקוז מי גשם, לנו בא.א יהב מגוון מערכות ניקוז, אנו יודעים להתאים את סוג העבודה, התעלות, הרשתות והחומרים באופן הנכון ביותר כך שתהנו ממוצר איכותי לאורך שנים.

סוגי מערכות ניקוז:

1. צינור פוליאתילן בצפיפות גבוהה – מוקף תרכובות גיאוסינטטיות (חומרים פולימריים). יתרון ברור: מגיע מוכן להתקנה, רק צריך לפרוס בשטח ולקבע.

2. צינור שרשורי כפול – צינור שרשורי עשוי פוליאתילן, בעל חלק חיצוני שחור המגן עליו מפני קרינת השמש וחלק פנימי של צינור בהיר/סגול במקרה של תקלה (נוח לביצוע צילום פנימי).
יתרונות: עמיד במזגי אויר משתנים חילופי עונות, וטמפרטורות קיצוניות, בנוסף החומר עצמו בעל אופי אלסטי במיוחד ויודע לחזור לצורתו המקורית.

3. רשתות ניקוז – לרוב מגיע בצורה עגולה או מרובעת לפי מידות שהוזמנו מראש או לפי מידות סטנדרטיות, חשוב לציין שהחומר עשוי נירוסטה. לתעלת ניקוז מי גשם, רשתות אלו בעלות יתרון משמעותי מבחינת חוזק, עמידות ותחזוקה.

4. תאים מותאמים אישית – תא פי. וי. סי במשמש לקליטת מי גשם עם אופציה להזרמה לכיוונים שונים וסינון המים מעלים ולכלוך. התא מגיע עם מכסה אטום. מומלץ להזמין מידות בהזמנה אישית.

5. שרוול בד – שרוול לא ארוג, משמש כהגנה נגד סחף וסינון. מגיע בגדלים שונים, החל מקוטר 40 ועד 100. ניתן לבצע הזמנה במידות שונות.

פרט חשוב לגבי תעלות ניקוז מי גשם – מדובר על מערכת שלמה שעובדת ומעבירה מים לניקוז מחלק אחד לחלק שני וכן הלאה. כל פרט חשוב! להתקנת תעלת ניקוז ומערכות ניקוז לוקחים אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים.

דרגו ועזרו לנו להשתפר