תיקון צנרת על ידי שרוול אפוקסי

WhatsApp-Image-20160525-1-2.jpg

א.א יהב אינסטלציה הינה חברת העוסקת בחידוש תשתיות ניקוז ושיקומי צנרת, עובדי החברה מומחים בתיקוני צנרת על ידי שרוול אפוקסי ועוד מגוון פתרונות חכמים, מהירים ויעילים להרבה מאוד שנים. תיקון צנרת על ידי שרוול אפוקסי – שיטת עבודה מוכחת ועומדת בתקן ישראלי, מת"י. השיקום יעיל בהיקפים קטנים וגדולים ומגלה עמידות במשך עשורים!
לתיקון וחידוש צנרת ביוב ללא חפירה יש 3 יתרונות עיקריים:
1. חוסך כסף!
2. חוסך זמן!
3. ללא נזק סביבתי!

חברת א.א יהב מאבחנים באופן מדויק את פנים הצנרת, הפיצולים וההסתעפויות השונות, בצורה זו אנו מתאימים פתרונות שתמיד עובדים!
השימוש בצינור שרוול מתבצע על ידי החדרתו למערכת ביוב קיימת, השרוול ספוג בדבק אפוקסי ובצורה זו הצינור מתקבע על המערכת הקיימת, מחדש אותה והופך אותה לפעילה בשנית.
קיימת אפשרות נוספת של החדרת השרוול דרך קופסאות הביקורת, כך שאין צורך בפירוק בלטות וחפירות מיותרות. מתאים מאוד לשטחים ציבוריים גדולים הרוצים להימנע מהרס של גנים ציבוריים, בתי ספר, כבישים, מדרכות וכו.

א.א יהב אינסטלציה מתחילים את תהליך שיקום הצנרת ללא חפירה ומסיימים תוך מספר שעות, זאת בניגוד לשיטה הקלאסית בה שוברים, חופרים ומתקנים, דבר שלוקח שבועות, עלול לקחת חודשים ועולה המון כסף! בתום התהליך מוחדר בלון ייעודי שמטרתו לקבע את המערכת המחודשת, בנוסף מבוצע צילום פנימי לאורך השרוול שהוחדר לצורך בדיקת תקינותו.

לסיכומו של עניין, שיקום צנרת על ידי החדרת שרוול אפוקסי הוא בעל יתרונות בולטים על פני שיטות העבודה הישנות, שיטות הדורשות הרס רב, אבק, בלגן והרבה כסף!
פנו אלינו- א.א יהב עוד היום לצורך שיקום צנרת ביוב ללא חפירה וקבלו הצעת מחיר שווה במיוחד בהקדם!

דרגו ועזרו לנו להשתפר