תיקון צנרת על ידי סיב אופטי

WhatsApp-Image-20160518-2

תיקון צנרת על ידי סיב אופטי
פעם כשהיינו נתקלים בסתימה עקשנית במערכת הביוב או הניקוז, היינו צריכים לשבור את הרצפה, לפנות בלטות, לחפור ולשבור את הגנות הבטון של הצנרת. רק אז היינו מגיעים לצנרת עצמה לצורך תיקונה. תהליך זה הינו יקר, לוקח זמן, מרעיש, מלכלך ופוגע באיכות החיים בזמן ביצוע העבודה.
תיקון צנרת על ידי סיב אופטי הוא ההוכחה לכך שתחום האינסטלציה מתקדם ומשתכלל כל הזמן. א.א יהב פתרונות אינסטלציה בטכנולוגיות חדשניות הינה חברה של אנשי מקצוע מנוסים שמתעדכנים ומתקדמים כל הזמן ולכן גם הלקוחות שלנו תמיד מרוצים!

איך מבוצע תהליך תיקון צנרת על ידי סיב אופטי?
1. ראשית אנו מגיעים, מאתרים את המפגעים בתוך הצנרת על ידי צילום בסיב אופטי.
2. לאחר שאיתרנו את המפגעים בצנרת אנו מסירים אותם, דבר הכולל ציוד ייעודי – הכנסת רובוט מיוחד שחותך ומפנה את המפגעים והחסמים בצנרת (סתימת שורשים)
3. במידה וגילינו כשל מקומי יש לנו 2 אפשרויות לטיפול, הראשון הוא ביצוע הטלאה (PATCH) החדרת שרוול והדבקה נקודתית באמצעות בדי זכוכית ודבק מיוחד. האפשרות השנייה מתאימה יותר למצב של מספר פגיעות נקודתיות בצנרת, דבר הנעשה על ידי צילום בסיב אופטי והתזת דבק אפוקסי שאוטם את הסדקים והכשלים, היתרון הוא באופן הייבוש המהיר של החומר. חשוב לציין שהשיטות בהם אנו משתמשים מתאימות לכל סוגי הצנרות הקיימות בשוק כולל PVC!
4. האפשרות האחרונה הינה חידוש מלא של מערכת הביוב (זאת במידה והמערכת שקעה). מבוצע על ידי החדרת שרוול (ליינר) השרוול ספוג בדבק אפוקסי ובצורה זו הצינור מתקבע על המערכת הקיימת, מחדש אותה והופך אותה לפעילה בשנית.

למה א.א יהב עדיפים על פני כל המתחרים?
✅ למעלה מ- 40 שנה בתחום
✅ זמינות והגעה מהירה
✅ חוסך המון כסף
✅ חוסך המון זמן – תוך שעות בודדות הבעיה מאחוריכם והפתרון מלפניכם!
✅ שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק!

אל תסבלו עוד שנייה אחת מסתימה עקשנית או בעיית צנרת, פנו עוד היום לא.א יהב -פתרונות אינסטלציה בטכנולוגיות חדשניות בטל' – 052-2534910 אלי.

דרגו ועזרו לנו להשתפר