תיקון צנרת ללא חפירה

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: | איתור נזילות מים 052-2534910

מרבית האנשים לא תמיד יודעים, אבל לאורך השנים האחרונות, עולם התוכן של האינסטלציה עובר שינוי מהותי ומשמעותי מאוד, משום הטכנולוגיה משפרת באופן משמעותי את יכולתם של האינסטלאטורים להביא פתרונות משובחים עבור הלקוחות והצרכנים וכיום ניתן לטפל בבעיות שונות באמצעים מאוד חדשניים ועם חידושים שבהחלט יכולים לשפר את איכות החיים לאורך זמן.

עד לפני שנים לא רבות, אם הייתה בעיה בצנרת, מה שהיינו מקבלים זה פיתרון שבהכרח היה דורש לבצע חפירות. בין אם מדובר על צינורות ביתיים ובין אם מדובר על צינורות שמחוץ לבית ובקוטר תעשייתי – החפירה הייתה בלתי נמנעת. תהליך התיקון היה ארוך ומסורבל, כלל כלים רבים ונזק סביבתי ברור וכמובן שהפסולת הייתה מצטברת. כיום המצב שונה לחלוטין ויש את האפשרות לתקן צנרת ללא חפירה.

הרי לא רק תיקון הצנרת דרש חפירה, אלא גם זיהוי מקור הבעיה דרש את החפירות הללו ובטרם החלו לתקן היה צורך להרים את הקרקע ולחשוף את איזור הצנרת הבעייתי. כיום המצב לא כזה ואם צריך לבדוק צנרת, יש את האפשרות להחדיר מצלמה ייעודית בפנים להוליך אותה לאורך הצינור כדי לצלם ולאבחן את הבעיה. אחד היתרונות של הצילום המדובר הוא האפשרות לאבחן חלק נכבד מן הצינור ולא רק במקום שהוא מקור הבעיה. בנוסף, כדי לתקן את הצינור הקיים לא צריך בהכרח להחליף אותו, אלא יש את האפשרות להחדיר שרוולים אלסטיים שמושחלים פנימה לאורך קו הצינור הקיים ועם תהליך חימום הצינור החדש נדבק לדופן הצינור הישן ובעצם סותם את החור או הסדק ומנע זרימה של מים או ביוב.

המטרה העיקרית של האינסטלטור היא ליצור תהליך עבודה נוח יותר, אפקטיבי ומהיר. ממש כמו תחומים רפואה חדשניים שאינם דורשים בדיקות הכוללות כירורגיה מאסיבית, כך גם תיקון צנרת מודרני, אין הדבר דורש חפירה. כמובן שבסופו של דבר ההחלטה נתונה בידי הלקוח ואם צריך להחליף הכל אז זה גם אפשרי, אבל חשוב להכיר את החומרים החדשים ואת הכלים המודרניים שמאפשרים לשקם את הצינורות הקיימים ללא בעיות מיוחדות.

דרגו ועזרו לנו להשתפר