תיקון נזילות מים מהרצפה

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

נזילה היא אחת התופעות המוכרות ביותר בתחום האינסטלציה. מטרת צנרת המים והביוב היא לשנע את המים שמגיעים מהמרכזייה אל הברזים ונקודות הקצה האחרות ואת השפכים שעוברים דרך פתחי הניקוז בחזרה אל מערכת הביוב המרכזית. המטרה הזו מושגת כאשר יש לחץ מתאים בצינורות המים וכאשר יש שיפועים נכונים ואופטימאליים בצנרת הביוב. מטרה נוספת היא לשמור על שלמות הצינורות לאורך שנים רבות ככל הניתן, אולם גם הצינור החזק והעמיד ביותר, בשלב מסוים יכול להיסדק. בין אם מדובר על הצינור עצמו ובין אם מדובר על החיבור שבין שני צינורות – כך מתחילה לה נזילה.

מאחר וצנרת הביוב לרוב נמצאת מתחת לרצפה, תמיד יש את האפשרות שמשם תחל הנזילה הבאה והשאלה היא כיצד ניתן לאתר את הנזילה הזו. הרי כאשר מתחילה לה נזילה, המים מחלחלים החוצה בצורה של התפשטות ולא ניתן לדעת בדיוק מהו מקור הנזילה עצמו. הפיתרון שכל בעל מקצוע יכול להציע זה להרים את כל המרצפות, להחליף את הצנרת הישנה בחדשה ולרענן את החול שנמצא מתחת לבלטות ולאחר שמחזירים את הבלטות חזרה, הכל נראה מצוין. מדובר בתיקון מאוד אגרסיבי במונחים של פרק זמן ומחיר וכמובן שאיכות החיים של הלקוחות נפגעת.

לכן, חשוב מאוד למצוא את בעל המקצוע המתאים ביותר לעבודה. חשוב למצוא אינסטלטור מתאים, מומלץ, בעל ניסיון ויכולת להיות יצירתי. לא אחת, בתחום האינסטלציה, נדרש בעל המקצוע להיות יצירתי ולו משום שחייבים פיתרון שיתאים לדחיפות הבעיה, לאיכות החיים של הלקוחות וכמובן שהמחיר הוא חלק בלתי נפרד מהסיפור. תיקונים גדולים עולים הרבה יותר ולא תמיד צריך את התיקון הגדול.

כיום ישנם אמצעים מיוחדים שעוזרים לאתר את הנזילה מהרצפה. האמצעים הללו, כמו מצלמה טרמית ואחרים, יכולים לעזור באיתור מקור הבעיה ובמקרה שמתגלה החור או הסדר ונראה חלחול המים, אפשר להרים את המרצפות באזור הנקודתי ולטפל בבעיה באופן ממוקד. כמובן שכל לקוח צריך להשתמש בשיקול דעת לגבי היקפי הטיפול, אולם תפקידו של בעל המקצוע הוא לייעץ באופן האמין ביותר. כך מתקנים כראוי.

תיקון נזילות מים מהרצפה
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:2