ריח של ביוב

slider1

כאשר אנו נתקלים בריח של ביוב, הדבר בהחלט לא נעים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבית שלנו או בכל מקום אחר שאנו מסתובבים בו די הרבה. חשוב לדעת מספר דברים על הריח של הביוב. ראשית, ריח של ביוב לא אמור להיות כאשר יש מערכת ביוב תקינה בהתאם לסטנדרט ולתכנון נכון. שנית, ריח הביוב מורכב מגזים שאינם טובים לנו ולכן חשוב שנטפל בבעיה כמה שיותר מהר. הרי בביוב זורמים שפכים שעם הזמן מתפרקים וחלק מן ההתפרקות היא הגזים. הגזים הללו רעילים במובן מסוים ולנו אסור להתרגל לריח, אלא לנסות ולטפל במפגע כמה שיותר מהר.

יש מספר סיבות שיכולות לגרום לריח הנוראי הזה, כאשר הסיבות בעצם אינן מסתדרות עם התנאים האידיאליים של מערכת הביוב עצמה. התנאים הם מערכת סגורה של שינוע שפכים מצד אחד ומן הצד השני המערכת גם צריכה לנשום. כאשר אחד מן התנאים הללו אינו מתקיים, אז הסיבות האחרות באות לידי ביטוי. זה יכול להיות נשמים שאינם מחוברים כמו שהתכוונו או שאינם קיימים. זה יכול להיות צינור אוורור סתום או שאינו באמת מבצע את עבודתו כמו שתוכנן וזה יכול להיות מים עומדים במקום שלא אמורים.

כדי להתמודד עם הבעיה הזו באופן מיידי ומקצועי, חשוב להזמין אינסטלטור שיוכל לבדוק את המערכת ולראות מהי הדרך הטובה ביותר לתקן זאת ולהעלים את הריח. האינסטלטור יכול לבדוק את האזור באמצעות מכשירים טכנולוגיים או באמצעות מכשירים מאוד מכאניים ופשוטים והכל בהתאם למצב בשטח. מה שחשוב הוא שהבחירה של האינסטלטור צריכה להתבסס על אמינות והמלצות, על ניסיון וידע. איש המקצוע הוא בעצם זה שיוכל למצוא פיתרון שיעלים את הבעיה למשך זמן ארוך וממושך.

ריח של ביוב הוא לא משהו שאנחנו צריכים ללמוד לחיות איתו. מערכת הביוב חייבת להיות תקינה במאת האחוזים וכדי שהדבר יוכל באמת לבוא לידי ביטוי כל הזמן, חשוב לוודא שכל חלקי המערכת עובדים ללא שום תקלות מיוחדות. בסופו של דבר, מדובר במערכת של צינורות וקופסאות שעובדים על כוח הגרביטציה.

דרגו ועזרו לנו להשתפר