ריח של ביוב במקלחת

slider2

המקלחת היא אחת החוויות הנעימות ביותר שיש לנו בבית ובשגרת החיים שלנו. כל אחד אוהב את המקלחת שלו בדרך אחרת אבל עדיין כיף ונעים להזרים מים על הגוף ולהתנקות באמצעות סבון. החוויה הזו מתחילה להיפגע כאשר אנו מגלים שהנה יש גם ריח לא נעים של ביוב. מדובר במצב שבאופן עקרוני לא אמור לקרות, אולם נוצרים מצבים שבהם הביוב לא ממשיך לזרום הלאה לאחר שהמים מתנקזים במקלחת. כאשר יש לנו ריח של ביוב במקלחת, חשוב שנבדוק את הנושא כמה שיתר מהר. ריח של ביוב לא בהכרח ייעלם מעצמו, שכן אולי ויש איזו שהיא בעיה שנוצרה וצריך לטפל בה כמה שיותר מהר.

הדחיפות של התיקון והטיפול בריח הביוב במקלחת מבוסס על שתי סיבות מאוד בסיסיות. הסיבה הראשונה היא הריח עצמו. מדובר בארומה מאוד לא נעימה ומאוד מציקה. הרי מדובר בתוצרים שנמצאים בביוב והתפרקו ועכשיו חוזרים אלינו. הסיבה השנייה היא סיבה בריאותית. אנחנו צריכים לדעת שהריח מבוסס על אוויר שבו נמצאים גם גזים רעלים שהתפרקו מהפסולת האורגאנית שהזרמנו והגזים הרעלים הללו יכולים להזיק לנו לאורך זמן. לכן, ככל שהזמן מאפשר לנו, חשוב שנמצא איש מקצוע שיבוא ויבדוק את הבעיה.

לבדיקת הסיבות להיווצרות הריח חשוב להגיע עם כמה שיותר ידע על הנושא ואינסטלטור נדרש להביא את כל הידע המקצועי הקיים וזאת בנוסף לציוד עבודה ובדיקה אפשרי. אחת הבעיות הבסיסיות שיוצרות את הריח היא חוסר באוורור או חוסר בחסם שאמור למנוע מהאוויר לחזור. בבתים רבים אנו יכולים לראות צינור אוויר שפשוט יוצא לו מנקודה מסוימת בבית וזהו למעשה צינור האוורור של מערכת הביוב. האוויר עולה למעלה ויוצא החוצה ושומר על הריחות הנעימים מחוץ לטווח הנשימה שלנו. יש גם חסמים שנמצאים בתוך קופסאות הביקורת שמפוזרות בנקודות שונות בבית, לרבות באזור המקלחת, שם יש מספר מתקנים ואלמנטים של מים. החסמים הללו צריכים למנוע מהביוב לחזור בחזרה, כולל הריח הלא נעים שלו.

בדיקה של אינסטלטור תוביל לממצאים שיידרשו לטיפול כמה שיותר מהיר ולנטרול הריח.

דרגו ועזרו לנו להשתפר