ריח של ביוב בבית

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

ריח של ביוב בבית הוא אחד המצבים הפחות נעימים שאנו יכולים להיתקל בהם. האמת היא שזה יכול לקרות לכל אחד ויכולות להיות מספר סיבות לכך. חשוב לזכור כי בתכנון של מערכת הניקוז והביוב בבית ובכל מקום אחר מושקעת גם מחשבה לגבי מיקום קופסאות הביקורת והחסמים שעוזרים לביוב להמשיך למערכת העירונית ולא אמורה להיות תופעה של ריח לא נעים. אם הדבר כבר קורה, צריך לדעת ולהבין מהו המקור שלו. המקור של הריח יכול לבוא מכל אחת מקופסאות הביקורת שיש לנו מתחת למרצפות או אפילו מאחד מפתחי הניקוז השונים שיש בבית. מערכת הביוב בנויה בצורה כזו שיש קופסות ביקורת לנוחות התפעול של המערכת לאורך זמן. הקופסאות הללו בעצם מחלקות את מערכת הביוב לחלקים ושומרות על תקינות הזרימה וכמובן שמונעות גם את הריח. בנוסף, הכיורים והאסלה מנקזים את המים וצרכים אחרים באמצעות תינור מעוקל על מנת שתמיד תהיה שכבה של מים שתשמור על החלק שבו לא אמור להיות הריח.

אם יש איזו שהיא בעיה והריח מתחיל לעלות ולהתגבר, חשוב שנמצא את הבעיה באופן מהיר ככל הניתן. יש ליצור קשר עם בעל מקצוע והוא זה שיבדוק את כל המערכת ויראה כיצד ניתן לטפל בה. ריחות לא נעימים צריכים להמשיך הלאה עם הפסולת של הביוב ויש מספר נשמים שעוזרים לכל מערכת הביוב להיות סגורה מצד אחד ומאווררת מצד שני. החיפוש אחר אינסטלטר טוב צריך להתבסס על המלצות רבות ככל הניתן וכמובן על בדיקה מקיפה של התחום ושל נושא הביוב. דבר אחד שאנו צריכים לעשות וזה לסמוך על בעל המקצוע שיוכל לאבחן את הנושא ולהציע את הטיפול הטוב ביותר בבעיה מן הסוג הזה.

חשוב לציין שאשר גם להתקין נשמים חשמליים שיזרימו אוויר לתוך הצינורות ובעצם ימנעו מן האוויר הרע לחזור אלינו. הפיתרונות שונים וכיום בעולם האינסטלציה יש מגוון דרכים להחזיר את המצב לקדמותו. במידה ועורכים שיפוצים בבית, חשוב לוודא שלא נפגעת היכולת לאוורר את המקום ולשמור על בריאות הדיירים לאורך זמן רב.

 

דרגו ועזרו לנו להשתפר