ריח ביוב בבית

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

כאשר אנו נתקלים בריח של ביוב בבית, יש כאן בעיה. באופן עקרוני, בדרך שבה מערכת הביוב והמים בנויות בבית, לא אמור להיות ריח של ביוב. הרי המערכת בנויה בצורה כזו שכל הפסולת הנוזלית ממשיכה הלאה עם המערכת אל הביוב העירוני והריח לא נשאר משום שיש חסמים ונשמים מתאימים שמותקנים בדרך קבע ומונעים מריח רע להגיע חזרה אלינו. הריח של הביוב הוא בעצם תופעה מוכרת שיכולה לנבוע מאוויר רע שהצליח לעבור את המחסום והמשיך אפילו הלאה וחזר אלינו. צריך לזכור שריח רע של ביוב הוא לא רק עניין של אווירה לא נעימה שצריך לסתום את האף בגללה, אלא מדובר גם בסכנה פוטנליאלית לבריאות. זאת מכיוון שמדובר באוויר שמגיע לאחר התפרקות חומרים שיוצרים גזים מזיקים עבורנו.

לכן, מה שצריך לעשות בתור התחלה זה להזמין איש מקצוע שיבדוק ויוכל למצוא פיתרון. לפני כן, חשוב שגם אנחנו נכיר מעט את המערכת ונדע שישנן קופסאות ביקורת הנמצאות מתחת לרצפה והן אלה שמחברות בין צינורות הביוב השונים ויכול להיות שאחת מהן לא נמצאת עם מחסום ריח. מחסומי הריח לרוב הם מחיצות שלא נותנות לאוויר לחזור בחזרה למקור ומעבר לכך, יש גם את האפשרות של מים שנמצאים בעיקולי הצינורות ומונעים מאוויר רע להיכנס. זו הסיבה, לדוגמא, שצינורות הניקוז הפשוטים שנמצאים מתחת לכיורים הם מעוקלים. כך תמיד נשארים שם מים ומונעי מהריח הרע לחזור אלינו והפיתרון אלגנטי ולא יקר.

מי שצריכים פתרונות טובים יותר, ניתן לבדוק את האפשרות של התקנת נשמים חשמליים שבעצם מחדירים אוויר נקי לתוך הצינור ומונעים את כל הסיטואציה הלא נעימה הזו. כמובן שצריך לבדוק עם איש המקצוע, האם הוא ממליץ לבצע את ההתקנה הזו או שמא יש אפשרויות זולות ויעלות לא פחות. ההמלצה היא לבדוק את כל האפשרויות וללכת על מה שנראה כאפקטיבי ביותר. ללא ספק, צריך למנוע באופן הרמטי את הריח של הביוב והדבר האחרון שאנחנו צריכים לעשות זה להתרגל לריח. אסור שזה יקרה ולו מהטעמים הבריאותיים והסכנה לאוויר רעיל.

דרגו ועזרו לנו להשתפר