פתיחת סתימות ביוב בתל אביב

תיקון צנרת ביוב

פתיחת סתימות ביוב זו משימה שאין הרבה אנשים שהיו מבצעים אותה גם אם היו יודעים איך. אנחנו לא באמת רוצים להתעסק עם הביוב, משום שמדובר בחלק בבית, במשרד או בכל מקום אחר שעדיף לנו לשמור מרחק ממנו. בנוסף לכך, גם מרבית האנשים אינם מכירים את הביוב ואת המערכת שלו. כמובן שלא מדובר בתורה משמיים, אבל כן חשוב לדעת כיצד צנרת הביוב עובדת ומה יכול לגרום לסתימה שלה.

כאמור פתיחת סתימות ביוב בתל אביב או בכל מקום אחר היא משימה שיש לדעת כיצד לבצע אותה. חשוב גם לדעת מה בדיוק סותם את הביוב ובאיזה חלק של הצינור הסתימה. אם רוצים לדעת את כל המידע הזה, מה שצריך זה להזמין איש מקצוע שיגיע ויבדוק. כיום יש כלים טובים ונוחים לבדיקה של צנרת הביוב באשר היא. אם מדובר בסתימה הקיימת מתחת לכיור, בסיפון ובאזור שלו, כל מה שצריך זה לפרק את החלקים ולנקות היטב. אם מדובר על סתימות שהחשד לקיומן הוא היכן שהוא באמצע הצינור וזה נמצא מתחת לבלטות, אפשר אפילו לבקש מאינסטלטור שיכול להגיע עם מצלמה ולבדוק. כמובן שיש גם כלים נוספים שניתן לבדוק איתם או פשוט לפתוח את הסתימה באמצעות לחץ מים, וו משיכה או אפילו פומפה. הכל יכול לעבוד ושיקול הדעת המקצועי של בעל המקצוע הוא זה שיתאים לבעיה.

חשוב לזכור כי פתיחת סתימות בביוב יכולה להימנע במידה ונהג בהתאם לכללים. מה שחשוב הוא לא להשליך את המוצרים שאינם צריכים להגיע לביוב. זה יכול לבוא לידי ביטוי במגבונים שנזרקים בכמויות, בעיקר בבתים עם ילדים קטנים. זה יכול לבוא לידי ביטוי באי ניקוי פתחי ניקוז בכיור ובמקלחת וכמובן שהדברים הקטנים כמו שפיכת קפה שחור לכיור יכולה עם הזמן לגרום לסתימה. אין בעיה להזמין את האינסטלטור וכמובן שכל איש מקצוע יגיע בשמחה לתקן את הבעיה, אולם אם באמת רוצים לעשות את העבודה כמו שצריך, כדאי מאוד להימנע.

פתיחת סתימה מתחילה במניעה. אם כבר נסתם, עדיף להזמין אינסטלטור.

 

דרגו ועזרו לנו להשתפר