חיסול שורשים בביוב

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

הביוב הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית, ברחוב ובשכונה. אנחנו לא תמיד מודעים לקיומו, אבל כל מה שנכנס לפתח הניקוז בכיור, במקלחת, בשירותים וכמובן בבניין ובחצר, הכל זורם דרך פתחי הניקוז אל מערכת הביוב. אנחנו מתחילים להיות מודעים יותר ויותר לצנרת הביוב כאשר הזרימה פוסקת לאיטה, ריחות לא נעימים עולים חזרה במקרה הטוב ותוכן הביוב עולה יחד עימם במקרה הפחות טוב. אחת הבעיות שיכולות לגרום למצב המדובר היא שורשי צמחים או עצים שנכנסו אל הצינור והחליטו להשתקע ולהתרחב במקום.

מאחר ושורשים ניזונים ממים ומאחר והביוב מספק כמות בלתי נדלית של נוזלים, השורשים ימצאו את הדרך להיכנס. בין אם מדובר על סדק או שבר בצינור ובין אם מדובר על חוליה הנמצאת בין שני צינורות ואינה אטומה מספיק טוב. בשורה התחתונה, הנה הצליחו הצמחים להשריש עצמם גם במקום שבו אינם אמורים להיות. כיצד מטפלים במצב? ובכן, הדבר הראשון שצריך לעשות זה להזמין בעל מקצוע שמנוסה בתחום המדובר. לא כל אינסטלטור יכול להתמודד עם סיטואציה שכזו ולכן חשוב לדעת לפני כן שמדובר באיש מקצוע שיש לו את הידע ואת הכלים לפתור את הבעיה.

ניתן להוציא את השורשים באמצעות טכנולוגיה מכאנית. דוגמה לכך יכולה להיות מצלמה המוכנסת אל הצנרת כדי לראות שאכן מדובר בחסימה שכזו וכמובן גם לדעת היכן היא ממוקמת. בנוסף, ניתן גם לנכש את העשבים ולהוציא את השורשים באמצעות מכשיר מיוחד שבתנועה סיבובית קדימה פשוט קורע את השורשים מבסיסים ומוציא הכל החוצה בזרם מים מאוד חזק. כמובן שיש גם חומרים מיוחדים המשמידים את השורשים, אולם צריך לדעת מהו טיבם של השורשים. כיום ישנה מודעות סביבתית מאוד גדולה ואי אפשר להכניס כל חומר רעיל שקיים בשוק על מנת שהשורשים יחוסלו, אלא חשוב לוודא שרק השורשים המדוברים יושמדו ולא תהיה פגישה בצמחייה שמעל לקרקע. מעבר לכך, צריך גם לוודא שהחומרים הללו אינם רעילים ובעצם הגעתם למי התהום ימשיכו בזיהום הסביבה.

חיסול שורשים בביוב זו משימה שיש לבצעה על הצד הטוב ביותר.

דרגו ועזרו לנו להשתפר