גלאי נזילות מים

06a31a86-f4bf-4ca6-bd9a-a6a2bd531bf5

לאורך השנים חלו מהפיכות של ממש בעולם האינסטלציה. מה שבעבר נחשב למקצוע מאוד פשוט בכלי העבודה והיכולת המקצועית שלו, הפך היום להיות מבוסס על טכנולוגיה איכותית למדי. אינסטלטור כיום משתמש בכלים מאוד איכותיים וחדישים כדי לאבחן ולתקן וחשוב גם לזכור את העובדה שהחומרים שבהם משתמשים כיום למערכות האינסטלציה עשויים מחומר חזק ואיכותי, טוב ומאוד נוח לעבודה. אחת הדרישות הבסיסיות ביותר הנדרשות מכל אינסטלטור היא איתור נזילות של מים. איתור נזילת מים הוא למעשה שילוב של מכשירים המותאמים לעבודה וניסיון וידע מקצועי רב של בעל המקצוע עצמו.

בעבר גילוי של נזילות מים היה מבוסס על מהלכים מכאניים למדי. הדבר בא לידי ביטוי גם בניחושים מושכלים של אנשי המקצוע, כמו סגירת כלל הברזים בבית ובדיקת שעון המים וכמובן גם חיפוש פיזי אחר הנזילה באמצעות הרמה של בלטות ויצירת חורים בקירות כדי לזהות את המקור. היום הכל שונה לחלוטין וצריך לזכור כי הטכנולוגיה ממשיכה תמיד להשתפר.

כיום כאשר מדברים על גלאי נזילות מים בעצם מתייחסים למכשור מודרני המבוסס על טכנולוגיה מתוחכמת ומאוד מדויקת. אחת הדרכים לגלות נזילה היא באמצעות מצלמה טרמית. המצלמה הטרמית סורקת את האזור המועד לפורענות וניתן באמצעות בחינה מקצועית לזהות את הבדלי הטמפרטורה באזור ולראות היכן המים זורמים והיכן נאגרים. כמובן שניתן גם להשתמש בפרוטמטר הפועל על גלי רדיו. בין אם מדובר על בדיקה מקיפה של פני השטח ושל עומקים גדולים יותר במבנה, ניתן לומר בוודאות שהנזקים הפוטנציאליים של נזילות המים מצטמצמים באופן משמעותי והדרישה של כל לקוח צריכה לשאוף לכך.

גלאי נזילות מים מצליח לקצר את כל התהליך, מעבר לנזקים הפוטנציאליים. כאשר אנחנו מגלים את תחילתה של הנזילה, ולרוב מדובר על כתמי רטיבות ואחרים במבנה, חשוב שנמצא כמה שיותר מהר את איש המקצוע שייתן מענה מדויק ואפקטיבי. צריך תמיד לחפש אחר ההמלצות ולראות שהניסיון שלו מספיק נרחב כדי לטפל גם בבעיה שלנו. הבדיקה של האינסטלטור יכולה להיות מהירה ומאוד מדויקת וכך גם הטיפול שלו בנזילה עצמה.

דרגו ועזרו לנו להשתפר