שיקום צנרת ללא חפירה

תיקון צנרת ביוב

מרבית האנשים מכירים את הסיטואציה, שבה מבקשים להיכנס עם הרכב לרחוב מסוים והנה אי אפשר משום שמתבצעות חפירות לתיקון, החלפה או שיקום הצנרת. מדובר במצב מאוד מורכב שבו לאורך תקופה ארוכה ערימות גדולות של עפר ומים ממלאות את הרחוב ולא ניתן ליהנות מהמצב עד שהכל נגמר. כיום ניתן למצוא פיתרונות רבים באיכות גבוהה ומודרנית לבעיות רבות בעולם האינסטלציה. כאשר אנו מדברים על שיקום צנרת, ניתן בהחלט לחשוב על האלטרנטיבה הטובה ביותר והיא החלפה ללא חפירה. הרעיון עצמו יכול להיות הגיוני וכל מה שצריך זה ציוד וטכנולוגיה. הכל כבר קיים ומתבצע בשטח ואם נוצר מצב שבו צריך לשקם את הצנרת, כל מה שצריך לעשות זה לבקש מאיש מקצוע שיגיע ויבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

היום כדי לשקם צנרת, לא צריך להחליף את הצינור. במידה ומבקשים להשאיר את הצינור המקורי, ניתן להחדיר לאורך הצינור המדובר שרוול גמיש ואלסטי שנמתח לאורך כל הצינור במרחק הדרוש וכאשר הכל נמצא במקומו ניתן לחמם את החומר והצינור מתקשה ובעצם נדבר לדופן הצינור המקורי. כך בעצם אנו משיגים שני דברים חשובים. הדבר הראשון הוא שימור הצנרת הקיימת. לא צריך להביא צינורות בטון חדשים, לא צריך לחפור בשום מקום וכל הלכלוך, הבלגאן ואנשי כוח האדם המיותרים, על הכל ניתן לוותר. הדבר השני הוא המשך תפקוד הצנרת ללא כל בעיה נוספת ותוצאה של צינור חדש שממשיך להוביל את מה שהיה, כמו כלום לא קרה.

בעצם שיקום הצנרת ללא חפירה משיגים תוצאות מוצלחות למדי בשטח ויש לכך עדיפות מאוד גבוהה מצד אנשי המקצוע. הרי לא כל דבר צריך להחליף ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על צינורות שנמצאים מתחת לפני הקרקע, בין אם מדובר על גינת הבית או על הרחוב הראשי.

היום גם את צנרת המים ניתן להחליף ללא בעיה, ברגע שמכירים את השרוולים, אליהם משחילים את צינורות הפלסטיק שניתן להחליף ברגע שיש בעיה או נוצר מצב שמאלץ החלפה מהירה של הצינורות לכל אורכם.

דרגו ועזרו לנו להשתפר