שטיפת קווי ביוב

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

שטיפת קווי ביוב הוא מונח שרבים מהאנשים אינם נתקלו בו, ממש כשם שהמונח "ביובית" לא מוכר. כמעט לכל אחד קרה לפחות פעם אחת בחיים שהייתה סתימה בכיור המקלחת או במטבח ולחלק גם הייתה סתימה בשירותים. במקרים כאלה האינסטלטור יכול להגיע ולפתור בזמן קצר יחסית את הכל. אולם ישנן סתימות שגם האינסטלטור הביתי לא יכול להן, משום שמקור הבעיה נמצא בקווי הביוב הראשיים הגדולים, שנמצאים מתחת לרחובות שלנו, בין הבניינים, לאורך הכבישים. סתימה בקווי הביוב מחייבת פיתרון רציני יותר ולשם כך יש את הביובית.

 
מדובר במשאית עם מיכל גדול עליה, שיכול להגיע אפילו עד 20 קוב. לצד המיכל יש גם משאבה מאוד חזקה, שתפקידה הוא פשוט מאוד – לשאוב. אולם לא מדובר על שאיבה סטנדרטית, אלא הכוונה היא לצינור המוחדר אל תוך הביוב וכאשר כל המערכות עובדות, הביובית יכולה לשאוב כמויות גדולות של מים ומשקעים בקצב שמגיע גם ל-20,000 ליטרים בדקה. לחץ המים והאוויר הם אדירים ושטיפת קווי הביוב בהחלט מוגדרת כאינסטלציה תעשייתית.

 
את פעילות השטיפה והשאיבה מכירים רק מי שיש להם סתימה מאוד גדולה של הביוב וצריכים פיתרון טוב ויעיל, אולם ההמלצה היא דווקא לבצע שטיפות ושאיבות כפעולת מנע. הרי אם אחת לכמה שנים תגיע הביובית, תשאב את המים והמשקעים שהצטברו לאורך כל קו הביוב המדובר, לא תהיה סתימה. כן צריך להוסיף שהביובית לא מתאימה לכל צינור ביתי, משום שהלחץ גדול מדי ויכול לקרוע את הצנרת הקטנה.


פעולות המנע תמיד חשובות, אולם ברגע שכבר יש סתימה, צריך להזמין את חברת הביובית וחשוב לבחור את החברה הטובה ביותר. לא תמיד יש זמן ולחץ מעליית מי הביוב והזרימה שלהם מחייבת החלטה מהירה, עדיין צריך לשמור מקום וזמן להחליט עם מי עובדים. אם אפשר בכמה דקות להוציא מידע באינטרנט, מה טוב. אפשר גם לחפש דרך שכנים או מכרים שנאלצו גם לעבוד תהליך של שטיפת קווי ביוב אצלם בשכונה. בסופו של דבר, הכי חשוב זה להחזיר את חיי השגרה במהירות וללא דחיות.
שטיפת קווי ביוב
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:7