שטיפת ביוב בלחץ

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

לאורך השנים מצטברות שכבות של חומרים שאינם נשטפים עם שאר הנוזלים והמים במערכת הביוב ושוקעים לאורך הצנרת. עם הזמן עוד ועוד חומרים נשארים שם ומה שיכול להיווצר בסופו של דבר זוהי סתימה הגונה שיהיה צורך במכשור רציני כדי לפתוח אותה. אם כבר רוצים לנקות את מערכת הביוב לאורכה, הכי טוב יהיה לשטוף אותה בלחץ. שטיפה בלחץ משמעה הכנסת צינור מים אל תוך קו הביוב והזרמת מים לאורך כל הקו, או האזור הנדרש, בעוצמה רבה כדי לסלק את כל החומרים שנתקעו ונדבקו בצינור ואינם זזים.

החומרים שהצטברו לאורך השנים גם התייבשו ונקרשו וצריך להוציא אותם בכוח. לא מדובר רק בצינור ביוב ביתי פשוט של 4 צול, אלא מדובר על צינורות גדולים יותר ומאסיביים למדי של בניינים משותפים ושל רחובות ולכן הצורך הוא דווקא במערכת שטיפה איכותית ומקצועית, כמו של ביובית. הביובית היא משאית שיש בה את כל המכשור הנדרש גם כדי לינוק את החומרים ומתאים וגם כדי להזרים מים בלחץ שיכול להגיע עד 400 אטמוספרות. הפעולות הללו מאפשרים לקווי הביוב להישאר נקיים.

שטיפת ביוב הכרחית למדי ולא רק משום שמדובר במערכת המסלקת את כל המים והפסולת שהשתמשנו לאורך היום, אלא גם מדובר במערכת המשנעת את כל חומרי התעשייה למקומות שלהם, את כל זרימת מי הגשמים שמתנקזים ברחובות בחורף גשום במיוחד ועוד. לרוב, רק כאשר נוצרת סתימה אנו מבינים את חשיבותה של מערכת הביוב המסועפת ומה שאנו נדרשים זה להבין את החשיבות שלה בטרם היא תיסתם ולהזמין איש מקצוע שיוכל באמצעות לחץ מים לשטוף את הביוב לאורך הצינור המדובר.

כמובן שאם רוצים להתחשב גם בעלות, תמיד יכולה להיות הוצאה על פעולת מן הסוג הזה, אך חשוב לציין כי במידה ונוצרת סתימה רצינית, הטיפול בה יעלה אף יותר, לא כולל נזקים שיכולים להיגרם כתוצאה מסתימה רצינית שיכולה גם לגרום לנזקים לצינור ואף לפיצוצים מאוחרים יותר. הדרישה הבסיסית היא לשטוף את הביוב אחת לכמה שנים וזאת כדי להמשיך ולהשתמש במערכת הביוב.

שטיפת ביוב בלחץ
דירגו את המידע: 4.4 מספר גולשים:10