שורשים בביוב מחיר

תיקון צנרת ביוב

שורשים בביוב זו אחת הבעיות המוכרות ביותר, למי שיש חצר עם צמחייה. אנחנו יודעים שהצמחייה לא אמורה להגיע לצנרת הביוב שכן הכל חייב להיות אטום. כן יכול לקרות מצב שבו דרך סדק חדש שנוצר כתוצאה של שחיקת הצינור או אפילו דרך אחד החיבורים בין הצינורות יכולים להשתחל להם כמה שורשים. השורשים הללו יכולים להתרבות ולהתרחב ותוך זמן מה קוטר הצינור יילך ויצטמצם, עד שתהיה חסימה כמעט מלאה של הפתח ולא יוכלו לזרום השפכים שעוברים בצינור כבדרך קבע.

פתיחת סתימה בביוב שיש בו שורשים דורשת מיומנות וניסיון לצד כלי עבודה וחומרים ייעודיים. מצד אחד, כולם יודעים שברגע שצריך להזמין אינסטלטור, כל מחיר שהוא יכול לגבות משלמים, אולם מצד שני, לא באמת כל מחיר. גם בתחום האינסטלציה יש טווח מחירים שניתן לגבות בו ולכל בעל מקצוע יש את האפשרות לגבות את המחיר הראוי מבחינתו, במסגרת הטווח.

כך יוצא, שאם עושים השוואת מחירים מגלים שטווח המחירים במקרה של פתיחת סתימה בביוב שיש בו שורשים הוא 300-500 ₪. המחיר יכול לכלול גם את הניסיון והוותק של הטכנאי, את הבהילות של התיקון וכמובן את המכשירים והחומרים שעימם הוא עובד. חשוב לזכור כי השוואת מחירים היא חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה באיש המקצוע המתאים ביותר וכמובן שלסקור את השוק זו זכות צרכנית בסיסית ביותר. ככל שמשקיעים ביותר בבדיקה, כך מרוויחים יותר בבחירה. בטרם בוחרים את האינסטלטור המיועד, צריך להבין את מסגרת המחירים הרלוונטית ולאחר שמודעים אליה, ניתן ליצור קשר עם האינסטלטור המומלץ ביותר ולשמוע ממנו לאור הבעיה שנתאר בפניו, מהו המחיר שהוא גובה עבור הבדיקה והטיפול.

נקודה חשובה שצריך לזכור היא שצריך לדעת גם על איזה צינור אנחנו מדברים. האם זהו צינור ביתי או לא, האם מדובר על שורשים של שיח רגיל או עץ פיקוס. לכל בעיה יש את המחיר שלה וכמובן שאיש המקצוע ששוכרים צריך לדעת כה שיותר פרטים על מנת שיוכל לתמחר את העבודה. מה שחשוב הוא שהשורשים ינוכו מהצינור ומהר.

שורשים בביוב מחיר
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:2