פתיחת סתימת ביוב בחצר

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

אין כמו חצר בבית. תמיד אפשר לצאת וליהנות מהטבע הקטן והפרטי. בחצר אפשר לגדל צמחים ועצים, ליהנות מפרגולה ואפילו לעשות ברביקיו. הבעלות על חצר היא לא רק הנאה, כי אם גם אחריות מאוד גדולה על שמירה וטיפוח הנראה והבלתי נראה. בחצר, כמו בכל מקום אחר בבית ומחוצה לו, יש ביוב וגם שם זורמים מים עם פסולת ביתית אורגאנית ולא אחת גם פסולת שאינה מתפרקת כמו מגבונים וסמרטוטים. לאחר תקופה של שימוש לא נכון במערכת הביוב יכולה זו להיסתם ואין דבר מאתגר יותר מלחיות לצד ביוב שעולה על גדותיו משום שהצינורות סתומים.

 
אם כבר נסתם הביוב בחצר, צריך לדעת כיצד לפתוח ובעיקר צריך גם אמצעים ורצון להתמודד עם מה שהולך שם מתחת. לאור הנתונים הללו, כדאי להתקשר לאינסטלאטור. כמה מאיתנו באמת יודעים כיצד לפתוח סתימה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסתימה בחצר. הרי מדובר במערכת ביוב רצינית יותר, שצריכה להכיל כמויות גדולות של מים משומשים ופסולת נוספת. ההתמודדות לא קלה ואיש מקצוע מתאים מבין את התנאים ומסוגל להתמודד עם הבעיה בצורה היעילה ביותר.


פתיחת הסתימה בביוב מחייבת גילוי מהיר של מקור הבעיה. הרי צינורות ביוב הם ארוכים ומסועפים, מגיעים מכמה נקודות בבית ומתנקזים לצינורות רחבים יותר בחצר שממשיכים באותו האופן לצינורות רחבים יותר, עד קווי הביוב האדירים והתעשייתיים. סתימה בחצר דורשת הרמה של פתח הביוב ובדיקה שלו, החדרת צינור עם הברגה שינוע לאורך הקו הביתי עד שיגיע לנקודה הבעייתית. יכולים להיות מספר פתחים ולכן צריך לדעת מהיכן להתחיל.

 
לאינסטלאטור יש את האפשרות גם להכניס מצלמה לקו הביוב בחצר כדי לראות היכן הבעיה. אין צורך להיכנס פיזית ולחפש, אלא רק להשתמש בכלים טכנולוגיים פשוטים מתוחכמים ויעילים במונחים של גילוי סתימות בקווי ביוב.
בין אם מדובר על מערכת הביוב בחצר ובין אם מדובר על הביוב בבית, חשוב לדעת שהביוב אמור להכיל סוג מסוים של פסולת ותצרוכת ביתית ולזרוק את מה שיכול להגיע גם לפח דווקא לשירותים יכול לסתום.

פתיחת סתימת ביוב בחצר
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:15