פתיחת סתימות ביוב

למערכות הביוב בארץ מוזרמות כמויות של שאריות שומניות ואורגניות שונות.
השאריות נדבקות לדפנות צינור הביוב, מקטינות אותו וגורמות להצטברות של פסולת אורגנית עם ריח לא נעים בכלל.

במערכת הביוב עצמה קיימים חיידקים ובקטריות שנועדו לפרק את השאריות האלו. בפועל אנו שופכים חומרי ניקוי המכילים כימיקליים (כשאנו מנקים את הבית) , דבר זה גורם הורג את הבקטריות המפרקות את השומנים וגורמים במצטבר לחסימה בצנרת.

במידה ויש לכם סתימה בצנרת או בביוב, אתם צריכים איש מקצוע, אינסטלטור מקצועי שיודע לתת מענה מהיר ונכון לכל בעיית אינסטלציה.
א.א יהב פתרונות אינסטלציה מומחים בפתיחת סתימות בלחץ מים ושטיפת קו הביוב משאריות אורגניות.

נתקלתם בסתימה במערכת המים או הביוב? הכי חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מהר!
במידה ותניחו לבעיה היא רק תגדל ואף עלולה לעשות נזק היקפי רב!
המשקעים עלולים להמשיך להצטבר דבר שיקשה על פתיחת הסתימה, בנוסף קיים נזק בריאותי – לא בריא לנשום את הגזים שמשתחררים לאורך זמן. דבר שלישי – גרימת נזקים היקפיים לרכוש במידה והסתימה גולשת לחלל המבנה.

א.א. יהב פתרונות אינסטלציה בטכנולוגיות חדשניות הינה חברה המשרתת לקוחות רבים למעלה מ – 4 עשורים, אנו מעניקים פתרונות אינסטלציה מתקדמים לכולם: לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.
חשוב להדגיש שבמידה ונתקלתם בסתימה קשה במיוחד (סתימת שורשים) , א.א. יהב מבצעת הסרת שורשים מצנרת הביוב במכשור מתקדם ותיקון/חידוש פנים צנרת ללא הרס!

אותנו מכירים בזכות 3 נושאים עיקריים:WhatsApp-Image-20160525 (2)
1. זמינות – סתימה לא מתרחשת על פי הזמנה ולכן אנו תמיד זמינים 24 שעות ביממה.
2. מהירות – לא נעים ולא בריא להימצא במקום שיש בו סתימה, מה גם שקיים הסיכוי שהסתימה תעלה על גדותיה ותפרוף לחלל החדר (עלול לגרום לנזק היקפי). א.א. יהב אינסטלציה דואגים לשלוח אליכם במהירות איש מקצוע שיבצע עבורכם בשמחה את הבעיה.
3. אחריות – על כל עבודת פתיחת סתימה א.א יהב מבצעים, תקבלו אחריות מלאה, במידה והבעיה לא טופלה כמו שצריך (נדיר ביותר), חייגו אלינו ונגיע בדחיפות לטפל בבעיה ללא תוספת תשלום.

פתיחת סתימות ביוב
דירגו את המידע: 4.87 מספר גולשים:31