מכשיר לאיתור נזילות

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

לפני הכל יש דבר חשוב מאוד שצריך להיאמר עוד בהתחלה. האינסטלטור של פעם הוא לא האינסטלטור של היום. מדובר בתחום שהתפתח באופן משמעותי לאורך השנים האחרונות ואחת הסיבות היא ניצול טוב ויעיל של עולם האינסטלציה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש. הרי מה היה קורה בימים עברו. אם היתה בעיה בצנרת הביוב או המים, נזילה למשל, האינסטלטור היה צריך לבדוק באמצעות מכשור מכאני למדי וניחוש מושכל היכן הנזילה מתחילה. במקרים קשים היה צריך להרים חלק מן המרצפות ואפילו לחורר חלקים מהקירות כדי לזהות את האזור הפגום בצינורות.

היום המציאות שונה לחלוטין ומי שצריך את עזרת השרברב לאיתור נזילות באזורים שונים בבית, הכלים המתקדמים ביותר לשירותינו. מכשיר לאיתור נזילות כיום הוא למעשה חזית הפיתוח הטכנולוגי במקצוע המדובר. אחת הטכנולוגיות הטוב ביותר שמנוצלות לאיתור נזילות היא המלצה הטרמית. כאן בעצם יש לאינסטלטור את האפשרות לצלם את כלל השטח של הבית באמצעות קרניים אינפרא אדומות ולראות כתמים בצבעים שונים. השינויים בצבעים משמע שינויי טמפרטורות וכך ניתן גם לזהות היכן ישנם מצבורי נוזלים קרים יותר. יש חשיבות מאוד גדולה למכשיר המדובר, שכן התוצאות הן משמעותיות למדי. כמובן שהדבר כולל גם מכשיר נוסף המאתר נזילות באמצעות גלי רדיו.

ככל שעובר הזמן יש יותר ויותר אפשרויות לגילוי נזילות והמשמעות הראשונה היא נזקים היקפיים מינימאליים. אם בסופו של דבר נאתר באמצעות הבדיקה את הנזילה באזור מסוים שדורש הרמה של מספר מרצפות, הרי זו תוצאה מאוד מינורית ביחס לנזקים הנרחבים שהיו מתבצעים אם האינסטלטור היה צריך לחפש פיזית את הנזילה. מעבר לכך, יש גם את עניין הזמן. כאשר אנו מגלים נזילה באמצעות קיר רטוב או הצטברות של שלולית מים על הרצפה, הכל עניין של זמן עד שהנזקים הגדולים מהרטיבות יתחילו להשפיע על המבנה. לכן, חשוב להזדרז ולהזמין בעל מקצוע עם המכשירים המדוברים על מנת שניתן יהיה לאתר נזילות באשר הן. בסופו של דבר, התשלום יהיה שווה את הכל ולו משום שהעבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר.

דרגו ועזרו לנו להשתפר