מים עולים מהרצפה

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

ישנן בעיות באינסטלציה שנדרשת עבודה מקצועית כדי לתקן ולהחזיר את המצב לקדמותו, אולם לא כל בעיה ניתן לזהות באופן מיידי. אחת הבעיות המוכרות לאינסטלטורים וכמובן ללקוחות שמזעיקים את אנשי המקצוע היא הצפה שמגיעה מן הרצפה.יכול להיווצר מצב מאוד בעייתי שבו עולים מים מן הרצפה. אנו הרי יודעים שמים לא אמורים לעלות מהרצפה כלפי מעלה, אלא להישאר בתוך הצינורות ולזרום בתוואי של המערכת, בין אם מדובר על צנרת מים ובין אם מדובר על צנרת ביוב.

כאשר נוצר המצב של ההצפה, אין מקום להתלבט. הדבר הראשון שצריך לעשות זה להתקשר לאינסטלטור. כמובן שצריך גם לדעת לאיזה אינסטלטור צריך להרים את הטלפון וחשוב ליצור קשר עם בעל מקצוע שמבין עניין והחשוב ביותר בתור התחלה הוא למצוא אינסטלטור עם המלצות. מדובר במצב מעט מורכב, שכן מצד אחד מזהים שיש כאן בעיה שלא ניתן לפתור אותה באופן עצמאי ומבינים שחייבים כאן את איש המקצוע כמה שיותר מהר ומצד שני, חייבים את עזרתו של בעל מקצוע שסומכים עליו, שמבין בדיוק מה לעשות ולא ינסה להעצים את הבעיה ולגבות עליה מחיר גבוה יותר.

לכן, כאשר עולים מים מן הרצפה, זו אינדיקציה לכך שיש נזילה רצינית בצנרת. כאשר הצינור אינו שלם, בין אם מדובר על סדק או שבר ובין אם מדובר על חיבור לא אטום בין שני צינורות ומים שהחלו לחלחל. חלחול המים מתחיל להציף עם הזמן את כל השטח שמסביב לצינור וברגע שאין לשטח כבר יכולת ספיגה, המים ממשיכים לאזור הבא והוא פני השטח, למעלה הרצפה עצמו. כך נוצר המצב שבו נראה כאילו המים יוצאים מהרצפה.

מדובר בנסיבות שאין ברירה אלא חשוב להרים את הבלטות, לתת לכל האזור להתייבש וכמובן לאתר באופן מיידי את מקור הנזילה. איתור הנזילה לא אמור לקחת זמן רב מדי ואם האינסטלטור מציע, ניתן לבצע זאת באמצעות מצלמה טרמית, שתבחן את אזור ההצפה וניתן יהיה לזהות את הרדיוס הבעייתי שמתחת לבלטות. כך יש לאיש מקצוע את האפשרות להתמודד עם הצפות.

דרגו ועזרו לנו להשתפר