מים עולים באמבטיה

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

טבעו של עולם, כמו שאנחנו מכירים אותו הוא, שאנחנו פותחים את ברז המים, משתמשים בכמות שאנחנו צריכים וכל מה שהשתמשנו ממשיך לזרום הלאה אל פתח הניקוז. הכל טוב ויפה, אבל מה קורה אם פתאום מתחילים לעלות בחזרה המים? הרי זהו כבר לא טבעו של העולם ויש כאן תופעה שאנחנו לא מצליחים לשמור על קור רוח כאשר היא מתרחשת. ובכן, חשוב לדעת שאכן מדובר בתופעה שלא צריכה לקרות וכדי שהדבר ייפתר, חשוב להזמין אינסטלטור שיבדוק, יאבחן ובסופו של דבר גם יציע את הטיפול המתאים ביותר.

כאר אנחנו נכנסים להתקלח או משתמשים בכיור האמבטיה, המים ממשיכים אל צנרת הביוב ועוברים דרך מספר קופסאות ביקורת. תפקידן של הקופסאות הוא חשוב למדי. התפקיד הראשון הוא לשמור על מרחקים סבירים של הצינורות מנקודה אחת לאחרת, כך שאם נוצרת סתימה, ניתן יהיה לזהות את מקורה באופן מהיר ולפתוח אותה. התפקיד השני הוא לשמור שמים שעוברים דרך הצינור לא יחזירו את הריח הלא נעים שיש בהם עקב החומרים הנוספים שכבר הצטרפו לזרימה הלאה, אל הביוב הראשי.

לכן, כאשר המים עולים באמבטיה, חשוב לבדוק את קופסאות הביקורת. יש סיכוי לא רע שישנה סתימה באחת הנקודות בצנרת ומי שיודע ומכיר כיצד מעבירים חוטר, יכול לעשות זאת. מי שלא מבינים בתחום מוזמנים בהחלט להרים טלפון לאינסטלטור ובמידה וזאת אכן הבעיה, היא תטופל באופן מהיר ומיידי. יכולות להיות סיבות נוספות לעליית המים, כמו סתימה גדולה עוד יותר בצנרת הראשית של הבניין או הרחוב וצריך כבר לראות האם אנו היחידים שאצלם עולים המים באמבטיה או שמא מדובר כבר על שכנים רבים יותר שסובלים מאותה הבעיה. יכול להיות ששורשים חדרו וחסמו את הזרימה ויכול שמדובר בכלל בסתימה פרטית של שערות.

בכל מקרה, תמיד חשוב לשמור על צנרת הביוב. כיצד? בתור התחלה, כדאי לנקות את פתח הביוב של האמבטיה לאחר כל מקלחת. הצטברות של שערות ושומן מהסבון זהו מתכון מושלם לסתימה "איכותית". כמובן שאיש מקצוע יוכל לפתוח כל סתימה באשר היא.

דרגו ועזרו לנו להשתפר