יועץ אינסטלציה במרכז

צילום ביוב

אזור המרכז הוא אחד האזורים הצפופים ביותר בארץ והדבר בא לידי ביטוי גם במספר הבתים שנבנים מדי שנה וכמובן מספר הבתים והדירות שמשפצים מדי שנה. בין אם מדובר על בית שמתכננים לבנות ובין אם מדובר על בית שצריך לעבור שיפוץ מאסיבי וכולל, חשוב לשכור את שירותיו של יועץ אינסטלציה. החשיבות של יועץ האינסטלציה היא גבוהה מאוד לתכנון מערכת המים והניקוז של הבית.

הבחירה ביועץ האינסטלציה הטוב ביותר כמובן שצריכה להתבסס על המלצות לרוב וניסיון של שנים, אבל מי שצריך הסבר על חשיבות היועץ, כדאי שיבין את המשמעות של מערכת מים וניקוז שתוכננו והורכבו בדיוק על פי הסטנדרטים הנדרשים. הרי כאשר רוצים להתקין מערכת של צינורות מים וגם של צינורות ביוב, חייבים להתחשב במספר קריטריונים הכרחיים:

  • מספר נקודות המים שצריך בבית – ככל שיש יותר ברזים ונקודות יציאת מים אחרות, מן הראוי שתהיה מערכת מים מרכזית איכותית. חשוב שלחץ המים ששולט על כלל הברזים בבית, בחצר ואפילו בבניין יתאים לצרכי הלקוחות והדיירים וזאת על מנת שלא ייווצר מצב של לחץ מים נמוך מדי וכמובן לא של לחץ מים גבוה מדי שישחק את הצינורות ויגרום לנזקים בעתיד הקרוב.
  • שיפועי הניקוז – אם משתמשים במים, צריך גם להזרים את התוצרים חזרה למערכת הביוב וזאת עושים על ידי פתחי הניקוז וצינורות הביוב הקיימים מתחת לרצפה. חשוב לדעת כמה נקודות ניקוז אנו צריכים, כמה פתחי ביוב ונקודות ביקורת. יש חשיבות למספר גם כדי שניתן יהיה לשלוט בזרימת המים וגם, כמובן, שיתאפשר תיקון נוח יותר – במידת הצורך.

כאשר בונים בית וכאשר רוצים לשפץ בית, חשוב לדעת בדיוק מהם הצרכים, מהן הדרישות וכמובן מהו הסטנדרט הנדרש לעבודה מקצועית. כל זאת יכול לבצע יועץ אינסטלציה מיומן ומנוסה. באזור המרכז אין בעיה למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר וכל מה שצריך זה לחפש באופן מדויק. כאשר כבר מוצאים בעל מקצוע עם המלצות לרוב, עם ניסיון ויחס אישי נעים ונוח, אפשר להתחיל לעבוד. התוצאה לבסוף תשתלם לכולם.

דרגו ועזרו לנו להשתפר