חיבור אסלה לביוב

WhatsApp-Image-20160525 (2)

האסלה היא אחד המתקנים החשובים ביותר עבורנו בבית ומחוצה לו. כבני אדם אנחנו צריכים אחת לכמה זמן להתרוקן והמקום הראוי והמקובל לעשות זאת הוא האסלה וכמובן שחדר השירותים הוא אחת הפונקציות המרכזיות בכל מקום שבו הן נמצאות. על מנת שהאסלה תתפקד כמו שצריך, יש לחבר אותה למערכת הביוב והחיבור חייב להיעשות על ידי איש מקצוע. חיבור האסלה לביוב הוא מהלך שצריך לדעת כיצד לבצע אותו כמו שצריך וזאת משום שהאסלה היא המקום שבו מרבית הפסולת הבעייתית שלנו צריכה לעבור למערכת הביוב. אנו עושים את הצרכים שלנו בשירותים והאסלה היא הקערה שקולטת הכל. שום דבר לא נשאר שם ולאחר הורדת המים מהניאגרה, כל הצרכים ממשיכים הלאה אל מערכת הביוב. אז איך בעצם מחברים את האסלה לביוב? כאן יש לבעל המקצוע את המקום לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

האסלה, בניגוד למתקנים אחרים, מתחברת לביוב באמצעות צינור רחב באופן משמעותי. החיבור של האסלה לביוב מתבצע באמצעות צינור ארבעה צול, רחב מאוד במונחים ביתיים. החיבור למערכת הביוב חייב להיעשות באופן מקצועי וכמו בכל מקרה אחרת של חיבור מתקני מים למערכת הביוב, חייב להיות איטום במאת האחוזים. החיבור הזה מתבצע על ידי גומיות ונטייה של הצינור בזווית מתאימה. אמנם לאסלה אין מנגנון הדחה משוכלל, אבל מי שובד בתחום מכיר את הדרך להתקין את הכל באופן כזה שיוכל באמצעות מערכת כלים שלובים והאנרציה של המים להעביר את הצרכים הלאה לאחר ההדחה וכמובן לשמור על האסלה נקייה.

החיבור אינו לוקח זמן רב מדי, אבל יש לו את השלב המקדים של חיבור כלל הבית אל מערכת הביוב וכמובן שכל אחד ממתקני המים השונים מתחברים וגם האסלה. האסלה עצמה צריכה להיות מקובעת לרצפה כמו שצריך והחיבור למערכת הביוב של הבניין צריכה להתבסס על זוויות וכמובן גם לשמור על שקט. חשוב שצנרת הביוב לא תרעיש יותר מדי כשהיא עובדת ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על המערכת של הבניין. התוצאה הסופית תהיה מקצועית ויעילה.

חיבור אסלה לביוב
דירגו את המידע: 4 מספר גולשים:1