חוות דעת מומחה אינסטלציה

תיקון צנרת ביוב

יש דברים בחיים שאנחנו בוודאות יודעים לפרט ולהסביר, אבל לא בכל תחום אנחנו באמת מצליחים להבין על מה מדובר. יש את מי שיש להן חוש טכני ויכולים לסדר כמעט כל דבר אצלם בבית ויכולים לתקן את הכל. הבעיה היא שמרבית האנשים אינם בעלי חוש טכני מפותח ואם ישנן חוש שכזה, הוא לרוב מתמקד בחלקים מסוימים של תיקון ותפעול הבית. אחד התחומים שבהם דווקא נדרשת התערבות של מומחה הוא תחום האינסטלציה.

לא כל אחד הוא אינסטלטור ולא לכל אחד יש את הידע ועל אחת כמה וכמה את הכלים להתמודד עם בעיות שונות ומגוונות באינסטלציה. כאשר מדברים על התחום, ניתן לכלול סוגים מאוד מגוונים של בעיות ותחזוקה – החל מפתיחת סתימה פשוטה בכיור ועד לאבחון נזילה סמויה שנמצאת מתחת לרצפה ועוד רבים ואחרים. ההמלצה הטובה ביותר היא תמיד להזמין מומחה. חוות הדעת של מומחה אינסטלציה היא לא חוות דעת פשוטה ובסיסית, אלא מבוססת על ניסיון עתיר שנים של עבודה בתחום, על היכרות עם כלל הבעיות ותמיד קיימים עדכונים בתחום שמובילים ליכולת אבחון מאוד מדויקת. דוגמא לכך היא המצלמה הטרמית, שאמנם ניתן למצוא אותה לאורך שנים בתחומי עבודה אחרים, אך בעולם האינסטלציה היא פועלת על מנת שניתן יהיה לזהות נזילות סמויות ויש לכך משמעות מאוד גדולה.

לכן, ברגע שאנחנו מתכוונים לעבור לבית חדש, להעביר את הבית הישן שיפוצים וכל מצב אחר, תמיד חשוב להתייחס בכובד ראש לנושא האינסטלציה. זאת כדי שניתן יהיה לקבל חוות דעת על מצב צנרת המים והביוב ומתוך חוות הדעת הזו ניתן לגזור את המהלכים הבאים. במידה ובעל המקצוע יראה לנכון להמליץ על החלפת הצנרת, כי בין כה וכה משפצים את הבית, אז אפשר כבר להרים בלטות ולהחליף את הצינורות.

כמובן שאחד השיקולים העיקריים הוא המחיר. אף פעם אנחנו לא באמת נדע מראש כמה כסף נצטרך להוסיף על השיפוצים הללו וחוות הדעת של המומחה יכולה להוסיף גם הערכה לטווח המחירים שהעבודה הכוללת יכולה לעלות. זה רק לטובתנו.

דרגו ועזרו לנו להשתפר