החלפת צנרת מים

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

אם יש משהו שצריך לדעת כל בית אב הוא בנוגע לחשיבות צנרת המים. אנחנו לא תמיד מודעים לעובדה, משום שמרבית צנרת המים נמצאת עמוק מתחת לאדמה, מתחת לרצפה או בתוך הקירות והדבר היחידי שאנו רואים זהו הברז שנמצא באמבטיה, במטבח וכיוצא בזה. מאחר שאנו לא יכולים באמת להבחין בצינורות הללו, הם לא בהכרח נמצאים במודעות שלנו ולכן גם לא תמיד אנו מודעים לעובדה שצריך להחליף את הצנרת, מסיבות שונות ומגוונות.

אחת הסיבות העיקריות להחלפה של צנרת מים היא שחיקה אגרסיבית של הצינורות, הכוללת פיצוץ או נזילה. צנרת המים כיום מורכבת מחומרים איכותיים שנשמרים לאורך זמן ואפילו שנים רבות וארוכות, אבל עדיין מדובר על צנרת שנשחקת לאורך זמן, או לחילופין מתמלאת קורוזיה או אבנית ולכן היא הופכת להיות פחות ופחות אפקטיבית ויש צורך להחליפה. כל מי שמבקשים להחליף את הצנרת, צריכים לעשות זאת באמצעות איש המקצוע שיעשה את עבודתו כמו שצריך. האינסטלטור הוא איש המקצוע המדובר וכדי למצוא אחד טיוב, כל מה שצריך לעשות זה לחפש אחר המלצות רבות ככל הניתן, בין אן באינטרנט ובין אם בשמועות מפה לאוזן.

החלפת צנרת מים דורשת מיומנות גבוהה המבוססת על ניסיון רב ועשיר וכמובן שימוש בטכניקות שיעשו את העבודה בצורה המהירה ביותר.

לאחר שמחליפים את צנרת המים, חשוב מאוד לבדוק האם ההחלפה עבדה. צנרת מים צריכה לעמוד בלחצי מים מאוד גבוהים, משום שהיא נדרשת להעביר את המים ממקום נמוך יותר או רחוק יותר ועדיין לשמור על לחץ תמידי שאותו אנחנו מכירים מן הברזים שיש בבית. לכן, לאחר שמחליפים את הצנרת יש לפתוח את הברזים הרלוונטיים ולראות שגם אין נזילה באף מקום וכמובן שלחץ המים תקין. ברגע שיש איזו שהיא בעיה בנושא, איש המקצוע יידע כיצד לטפל בעניין ומעבר לכך, יוכל לאבחן האם ישנן בעיות נוספות. מובן שההמלצה היא לבקש מאיש המקצוע שיבוא להחליף את הצנרת הבעייתית, אך במקביל אפשר גם לבדוק את צנרת הביוב, כדי לוודא שהכל תקין בפרק זמן מוגדר.

 

החלפת צנרת מים
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:5