החלפת צנרת ביוב

תיקון צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב נחשבת לאחד מכאבי הראש הגדולים ביותר עבורנו ואנחנו מבינים פתאום עד כמה זה יכול לעצור את החיים רק ברגע שהצורך עולה ואין ברירה אלא להחליף. עד היום ידענו שכדי לאתר בצורה הטובה ביותר את מקור הליקוי צריך לחפור באדמה או לחילופין להרים מרצפות כדי לחשוף את כל הצנרת ולראות היכן צריך להחליף.

בתחום האינסטלציה חלו שינויים מרחיקי לכת והטכנולוגיה הפכה להיות חלק בלתי נפרד בתחום שמרבית האנשים מכירים אותו כמשהו מאוד פיזי ולא מתוחכם. היום יש את האפשרות לזהות את מקור הבעיה בצנרת הביוב באמצעות צילום פנימי של הצינורות. לפני שמתחילים בתהליך ההחלפה, יש לאבחן את המקור ולשם כך מחדירים מצלמה זעירה שיכולה לנוע לאורך הצינור ולצלם את הדפנות לכל האורך המתבקש וכמובן שאין המצלמה גורמת לשום הרס מבני, אלא ההיפך, היא שומרת על המצב הקיים ולא משנה שום דבר. לאחר שמקור הבעיה התגלה, ניתן להתחיל ולפתור את העניין באמצעות שימוש בכלים הנכונים. החלפת צינור ביוב בדרך הזו מקצרת את זמן העבודה באופן משמעותי, משום שכך אין באמת צורך להרים כמות גדולה של קרקע כדי למצוא את הנקודה הקריטית, אלא פשוט חושפים את המקטע הרלוונטי, עם התוספות הנדרשות משני צידי הצינור.

 

כיום אינסטלטורים וקבלני ביוב יודעים ומבינים שהדבר הטוב ביותר הוא לאפשר לאזרחים וללקוחות לחזור לשגרה מהירה ככל הניתן וכדי לעשות זאת כמו שצריך, הדבר הדרוש הוא ניצול מקסימאלי של האמצעים העומדים לרשות אנשי המקצוע. בין אם מדובר על פיתרון של שיקום ובין אם מדובר על פיתרון של החלפה. חשוב לציין כי צנרת ביוב כיום איכותית יותר ויכולה לספק מענה טוב לשנים רבות עבור אזרחים רבים.

כאשר מדובר על צנרת ביתית, הפעולה יכולה להיות דומה ואין שום מניעה להכניס את המצלמה הזעירה, במימדים הנדרשים, אל תוך הצינורות ולהעביר את העדשה מול כל הדפנות כדי לזהות היכן בדיוק צריך להרים את הבלטות. החלפת צנרת ביוב היא עניין של זמן וכאשר זה קורה, עדיף לסיים במהירות.

החלפת צנרת ביוב
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:2