החלפת צנרת ביוב

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

צנרת ביוב היא אחד מעורקי החיים החשובים ביותר, אם נוכל להמשיל זאת לשגרת היום יום שאנו מבקשים לשמור עליה. הרי במרבית הזמן אנו לא חושבים על צנרת הביוב ופשוט משתמשים במים בכל מקום שניתן ולכל צורך והמים יחד עם השפכים ממשיכים אל צנרת הביוב המרכזית דרך צינורות צרים שהולכים ומתרחבים ככל שהמערכת הופכת להיות יותר ויותר תעשייתית. ביום שבו מתחילות בעיות עם צנרת הביוב, זה היום אנו לא מפסיקים לחשוב על זה, משום ששגרת החיים מתערערת ואנו חושבים יותר ויותר על הנגזרות של הורדת המים בשירותים, של המקלחות או של מדיח הכלים.

אם יש איזה שהוא חשש או חשד לבעיות עם צנרת הביוב, הכי טוב יהיה להזמין איש מקצוע שיחווה דעה. את הדעה הוא יבסס על תיאור המצב מבחינתנו וכמובן גם יבדוק את השטח, יראה את בעיית הניקוז ויוכל גם לבדוק פרמטרים נוספים שיש לאינסטלטור מקצועי את היכולת באמצעות ידע וכלי עבודה.

ברגע שמתקבלת ההחלטה שחשוב להחליף את צנרת הביוב, משום שקיים חשש לנזילה או שבאמצעות צילום פנימי של הצנרת נראה שהיא כבר מאוד ישנה, לא אטומה ובעייתית לשימוש לאורך זמן – צריך להחליף. השאלה היא איך באמת ניתן להחליף את צנרת הביוב מבלי לפגוע באיכות החיים. כאן חשוב לומר שמצד אחד בעל המקצוע צריך לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, במהירות וביעילות ומצד שני, מבחינתנו נדרשת היכולת להתמודד עם המצב ולהבין שתקופה קצרה של אי נוחות בזמן השיפוצים והתיקונים תוביל לתקופה ארוכה מאוד של שקט נפשי. החלפת צנרת ביוב לרוב דורשת הרמה של בלטות והחלפה כמה שיותר נרחבת של צינור, למרות שיש גם אפשרויות אחרות כמו הכנסת שרוול מחומר איכותי שיישמר לאורך זמן רב.

כאן צריך לומר כי שיקול דעתו של בעל המקצוע מהווה המלצה עבור כל לקוח וההחלטה הסופית היא של מי שמשלם עבור העבודה. מבחינת הקשר של האינסטלטור והלקוחות שלו, אמינות היא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה והלקוחות צריכים לדעת שההמלצה המקצועית נכונה.

דרגו ועזרו לנו להשתפר