החלפת צנרת ביוב בבניין

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

מערכת הביוב היא אחת המערכות המדהימות שיש. מצד אחד היא מאוד פשוטה. הרי מדובר על צינורות שמחוברים לצינורות ובכל צינור עוברים שפכים מסוגים שונים. מצד שני, לא מדובר רק על צינורות, אלא על מערכת שלמה שתפקידה הוא לקחת את כוס המים ששופכים בכיור המקלחת הביתית ולהעבירה דרך צינורות הביוב הביתיות, צנרת הביוב של הבניין אל הצינורות של הרחוב, השכונה והלאה אל היעד הסופי. לצינורות הללו יש הסתעפויות רבות ושיפועים שמטרתם לשמור על קצב זרימה קבוע ומדובר כמובן על מערכת שצריכה להחזיק מעמד לאורך זמן.

צנרת הביוב של הבניין היא יותר רחבה מן הצנרת הביתית ולו משום שהיא צריכה להכיל כמות שפכים של כמה דירות במקביל וביום שבו צריך להחליף את צנרת הביוב הזו, נדרשת עבודה של אנשי מקצוע שיכולים באמצעות כלי עבודה וידע טכני רב להחליף את המערכת, בין אם חלק אחד ובין אם את כלל הצינורות. האמת היא שלא כזה פשוט להחליף את צנרת הביוב של הבניין כי יש להזכיר שהמערכת מחוברת לכל אחת מדירות הבניין באופן מושלם ויש לשמור על השלמות הזו גם לאחר ההחלפה.

לכן, חשוב לשכור את שרותיו של איש מקצוע שמכיר את התחום ומנוסה בו בטווח של שנים. הניסיון הוא חלק בלתי נפרד מהעניין, שכם עם הזמן התפתחו להם סוגים שונים של בניינים, כאשר מערכות הביוב יכולת להיות מעט שונות וצריך להכיר את המערכת בכל בניין על הצד הטוב ביותר. החלפת צינורות הביוב צריכה להיעשות באופן מסודר, כדי לא ללכלך יותר מדי, כדי לשמור על השיפועים המקוריים ואפילו לשפר אותם אם יש בכך צורך וכמובן להכניס צינורות בעלי איכות גבוהה יותר.

צנרת הביוב של הבניין נדרשת לעמידות רבה וישנם סטנדרטים שאנשי המקצוע יודעים ומכירים. לא ניתן להכניס סוג של צנרת מחומרים שאינם מתאימים, שאין להם את תו התקן או אי התאמה מכל סוג אחר. בעל המקצוע, הוא האינסטלטור, נדרש לעבודה מאוד מדויקת ואמינה, איכותית ובעלת סטנדרטים גבוהים. כך צנרת נשמרת לשנים.

דרגו ועזרו לנו להשתפר