הגברת לחץ מים

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

בעיית לחץ מים לרוב קיימת בדירות הממוקמות בקומות גבוהות יחסית בבניינים רבי קומות וישנים. הבעיה בהחלט אינה נעימה ונוחה לדיירים, משום שאדם מבקש לעצמו ולבני ביתו לחץ מים ראוי כדי להתקלח, לצחצח שיניים או לשטוף כלים. יכולות להיות מספר סיבות להיווצרות הבעיה. הסיבה ראשונה היא צינורות ישנים. צנרת המים בבתים רבים היא ישנה ועשויה מתכת. הצינורות לא מסוגלים להכיל את לחצי מים שיש כיום ובנוסף קיימת גם השחיקה שלהם. סיבה נוספת שיכולה לגרום לבעיה היא לחצי מים משתנים בצינורות העירוניים. גופי המים לא תמיד מזרימים בלחצים אחידים, מה שיכול להשפיע באופן ישיר על לחץ המים בבית.
אם יש בעיה של לחץ מים, הפיתרון הוא אחד וזה הגברת הלחץ. יש לציין שאם מדובר בבעיית הזרמת המים ברמה העירונית, צריך לפנות לגופים המטפלים בכך, אך אם מדובר בהגברת לחץ ברמה הביתית, אפשר ואף רצוי לקרוא לאינסטלאטור. בכל מקרה תמיד כדאי להזמין איש מקצוע על מנת שזה יוכל לקבוע את סדרי הגודל של הבעיה. אפשר לפתור את הבעיה בכמה דרכים.


הדרך הראשונה שיכולה להתאים גם לבתים נמוכי קומה וצמודי קרקע היא באמצעות מערכות להגברת הלחץ. יש כיום מספר סוגים של משאבות וכל אחד יכולה להתאים לעוצמה אחרת של הבעיה. איש המקצוע יוכל לעזור בבחירת המערכת הטובה ביותר לכל בית ולכל צנרת. הדרך השנייה שמתאימה בעיקר לבניינים גבוהים היא הידרופור, כלומר משאבה הפועלת על מערכת עם פיקוד  של מד לחץ ומיכלי התפשטות. הכוונה היא להניח את המערכת בשתי נקודות, האחת עם לחץ נמוך והשנייה עם לחץ גבוה ובעצם בין הנקודות הללו תורגש באופן משמעותי הגברת הלחץ של המים.
לפני שבוחרים את המערכת המתאימה ביותר, היא צריכה לענות על מספר קריטריונים וצרכים. יש להתחשב במספר הנפשות בכל דירה, מהו מספר הברזים שקיימים בבית, היכן ממקמים את המערכת, מהי צריכת החשמל הנדרשת להפעלתה, האם היא עושה רעש וכמובן האם הצינורות הקיימים יוכלו להתמודד עם הגברת הלחץ. לאיש מקצוע תהיינה את כל התשובות לכך.
הגברת לחץ מים
דירגו את המידע: 5 מספר גולשים:9