גילוי נזילות מים

WhatsApp-Image-20160525 (4)

נזילות מים הן לא עניין של מה בכך. כאשר אנחנו מגלים שיש לנו בבית נזילת מים, מדובר באחד המצבים המלחיצים שיש. הרי אנחנו לא באמת יודעים מהו מקור הנזילה ויותר מכך, אנחנו לא יודעים לאן המים ממשיכים מחוץ לצנרת. לכן חשוב לדעת כיצד ניתן לגלות את נזילות המים ולנסות למזער את הנזקים הקיימים והפוטנציאליים עד כמה שניתן. אם רוצים לעשות את זה בצורה הטובה ביותר שיש, מה שנדרש זה מיכשור טכנולוגי מתקדם וחדשני וזאת בידיים מקצועיות של אינסטלטור שיודע ומכיר את הנושא ואת התחום. גילוי נזילות הוא תחום ידע שיש להתנסות בו ולצבור את הידע הנרחב ביותר.

תחום האינסטלציה ידע לאורך השנים עליות והתפתחויות מודרניות משמעותיות ואם באמת רוצים ללכת על הטוב ביותר, צריך לשכור את שירותיו של אינסטלטור שלא מגיע רק עם ידע ויכולת טכנית, אלא גם אם טכנולוגיה. היום המטרה היא לאתר את הנזילות בצורה כזו שלא תסב נזקים משמעותיים לסביבה של הנזילה. הרי אנו לא באמת יודעים מהם היקפי הנזקי לאור הנזילה הקיימת והשאיפה היא שהנזקים יהיו מינימאליים ככל הניתן. על מנת שניתן יהיה למזער כל נזק משמעותי, חשוב לגלות את הנזילה מוקדם ככל הניתן. לכן, בעל המקצוע שאנו מזמינים מגיע עם מכשור מיוחד המזהה את הנזילות מבעד לשכבות הקיימות. כיום ניתן לזהות את הנזילה באמצעות מצלמות אינפרא אדום שמציגות את הבדלי הטמפרטורה במקומות שונים במרחב הפיזי של הבית ואפילו במבנים אחרים. הבדלי הטמפרטורה גם מגיעים בצורות שונות המוצגות במצלמה באופן כזה שהאינסטלטור יכול למצוא את מקור הבעיה באמצעות ניתוח מקצועי ומהיר. כך ניתן לזהות את מקור הבעיה ואם צריך להרים בלטות, לא יהיה צורך להרים חצי מהרצפה, אלא רק בסביבת המקור.

כמובן שכיום צינורות המים ניתנים להחלפה מבלי להזיז שום בלטה, אלא רק לשלוף את הצינור משרוול. כך ניתן להחליף צינור שסובל מנזילה בצינור חדש שייתן את המענה הטוב ביותר לאורך שנים. כמבן שאיכות החומרים היא נושא שיש לשים עליו את הדגש בתחזוקה.

דרגו ועזרו לנו להשתפר