בדיקת עובש בבתים

שירותי אינסטלציה - א.א יהב מומחים באינסטלציה לשירות חייגו: 052-2534910

עובש יכול להיחשב לאחת הצרות של הבתים בארץ. תמיד יכולה להיות סיבה לעובש וחשוב גם להכיר מעט את הנושא כדי להבין שיש דרכים להימנע ולמנוע וכמובן שאם כבר מגלים את העובש בבית, הכי טוב יהיה לטפל בעזרת איש מקצוע. בדיקה של עובש בבתים יכולה לנבוע מכמה סיבות:

  • קנייה של בית – בטרם רוכשים בית מיד שנייה, חשוב לוודא שאין לבית שום בעיה כרונית. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בדיקה של מערכת אינסטלציה, טרמיטים וכמובן גם עובש. יכול להיווצר מצב של קונים המגיעים לראות בית ומתאהבים בו במבט ראשון, משום שהוא צבוע ויפה כל כך. אם מזמינים בעל מקצוע שיכול לאבחן בעיית עובש, תמיד קיימת האפשרות שיש את הבעיה הזו שהוסתרה יפה מאוד מאחורי הצבע על הקיר והתקרה, אבל לא באמת נעלמה.
  • מכירה של בית – כאן מדובר במעשה של אמון מצד המוכרים כלפי הקונים. מן הראוי יהיה להכין את הבית ככל הניתן למכירה, כולל בדיקה שאין עובש ומכירה של בית במצב איכותי ונקי מבעיות שכאלה.
  • בעיות רפואיות – עובש יכול להיות חלק מסיבות לבעיות רפואיות כאלה ואחרות. העובש מעיד על תחזוקה לקויה של האוויר בבית, של עודף לחות וכיוצא בזה וחשוב לבדוק אחת לתקופה שאין התחלה של עובש על קירות ותקרת המקלחת או בחדרים האחרים.
  • ענה גשומה במיוחד – עונת שמים מבורכת היא. למרות זאת, היא עדיין יכולה להביא עימה תופעות לוואי כמו רטיבות, טחב ועובש.

בדיקת העובש צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע מומחה בתחום. ההתמחות מבוססת על ידע מוקדם ומיומן בתחום, על ניסיון רב של גילוי, בין באמצעות הניסיון ובין באמצעות כלים מיוחדים, כמו מצלמה תרמית ואחרים. הגילוי יכול להתבצע באופן יחסית מהיר, אך עדיין יש לתת לבעל המקצוע לעשות את העבודה שלו.

ההמלצה היא לא להזניח את הנושא, שכן במידה ונראה כי יש התחלה או התקדמות מהירה של עובש, המצב לא ישתפר. הבדיקה בכל בית יכולה להיות לטובת הבית עצמו וכמובן גם לטובת הדיירים.

 

דרגו ועזרו לנו להשתפר